fredag 8 oktober 2010

Meningen med bloggen

Kan kanske vara en bra idé att presentera vad jag vill med denna blogg. Målet för mig är att öka min egen kreativitet genom att dela med mig av egna tips, pyssel och inredningstankar, allt för en så ringa penning som möjligt. Det sista beror dels på att ekonomin inte är så bra som den borde, men också för att miljömuppen i mig gillar att man tar tillvara på saker och ting.

Hjärtat ovan är nåltovat (kommer ett inlägg om det framöver) av Sagas underull (hundens alltså) och bandet är ett bortklippt sånt där band som finns i vissa klädesplagg för att de ska hänga snyggt på galgar.. billigare än så blir det nog inte!

Nu önskar jag bara att mina handleder slutade värka så att jag orkade pyssla lite, det finns ju ett flertal projekt som ligger och väntar, och att solen skiner någon dag framöver så att jag kan ta bättre bilder till denna blogg.

2 kommentarer:

  1. Fint!! Underbart att kunna använda vovvens tillgångar:)

    SvaraRadera
  2. Visst blev det fint? Känns dessutom kul att kunna ha kvar en del av henne... gjorde ett gäng hjärtan och några ägg, få visa upp dem vid senare tillfälle!

    SvaraRadera