fredag 22 oktober 2010

En kvällspromenad i kylan

Idag har det varit en strålande solig men kall höstdag, jag tog en skogspromenad på förmiddagen men glömde kameran hemma. Däremot så fick jag med mig mannen på en promenad runt Sidsjön i eftermiddags, så jag passade på att ta med kameran och se vad den egentligen klarar av.

Ett stativ hade nog varit en bra idé, men det var kul att leka lite i allafall.. och ännu ett sätt att vara kreativ!

För att verkligen fång fullmånen hade jag definitivt behövt en "riktig" kamera, men min lilla leksak är bättre än man tror.

Nu blir det myskväll i soffan med tända ljus och film, så ha en underbar kväll där ute!

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton! Nu är jag lite ledsen att jag inte begav mig ut.

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Det har verkligen varit en fantastiskt vacker dag.

    /Linda

    SvaraRadera
  3. Tack! Det var riktigt skönt att gå, även om D frös varje gång jag tog fram kameran =)

    SvaraRadera