söndag 16 januari 2011

Man kan aldrig få för många krokar

Denna söta lilla kroklist hängde innaför ytterdörren när jag flyttade in, och där har den fått hänga kvar. Tillsammans med en korg blir det ett perfekt ställe att förvara hundtillbehören, och man slipper trassla in kopplen i en massa ytterkläder, skor och allt annat som bor i en hall..
..ovanför hänger ett nyckelskåp från Indiska, en av de första saker jag köpte till denna lägenhet och dessutom en av de första sakerna som inte var i avskalad skandinavisk/IKEA-stil. Idag har jag kommit så långt bort från den stilen att jag köpte en lampa med marmorfot och rosa skärm på loppis! Ännu en gång får jag konstatera att man aldrig ska säga aldrig om någonting här i livet, och att ens smak förändras mer än man tror ju mer intryck man får i livet.

2 kommentarer:

  1. Så sant som det är sagt. Krokar är bra att ha- koppel och bajspåsar har en viss förmåga att trassla sig. Vi kan inte ha kopplet hängade, för då går han och hämtar det och så slänger han omkring med det... det finns olika sätt att leka när man är hund.
    Stilen ändras verkligen, man blir, åtminstone jag, insprirerad/påverkad av inredningstidningar och bloggar. Först så är jag entusiastisk, sen förnekande och så hamnar jag nånstans mitt-i-mellan med en stil som blir min egen. Hoppas jag i alla fall...:-)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Mina hundar har inte fattat att de kan hämta kopplet, tur det kanske ;-)

    Och tack så hemskt mycket för alla kommentarer, det är så kul att det inte bara är nära och kära som läser min lilla blogg =)

    SvaraRadera