söndag 2 januari 2011

5 favoriter

Eftersom alla andra gör listor, så får väl jag också göra det...
Börjar med mina billiga koftor från H&M, som jag bytte knappar på, har använt dem nästan hela tiden sen jag fixade dem! Nu måste jag börja loppisleta knappar så jag kan göra samma sak med fler plagg.
Mitt lilla bibliotekshörn platsar också på listan, lampfoten och skärmen kommer från farmor, men skärmen var trasig. Lite sömnad senare blev det så här bra.
Med hjälp av Mannen fick jag äntligen klart elementslådan i sovrummet, det blev så bra, och jag slipper ligga mot ett kallt element!
Elljusstaken i design av C-A Breger, som jag i sista minuten räddade från loppislådan när vi pakcade ihop farmors lägenhet, nu är den en stooor kärlek! Och jag är efter några år med brunt och vitt, inne i en röd period igen...
Och sist, men knappast minst. Ännu ett strålande svampår! Nästa år ska vi prova att sylta trattkantarellerna, och finns det något lyxigare än att kunna njuta av kantareller och trattkantareller mitt i vintern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar