tisdag 26 juni 2012

Det bor en tant i min garderob

Plörsligt känns det som om min garderob består av tantkläder, misstänker att det beror på flera år med övervikt och dålig ekonomi, man köper liksom det som passar snarare än det som är "jag". För att avhjälpa detta (eftersom jag mår så mycket bättre nu) så gav jag mig ut på nätet på jakt efter ett par byxor.. Hittade ett par haremsbyxor i min favoritfärg superbilligt på Tradera, fick hem dem och tänkte att nu har jag ju en bas att utgå ifrån i allafall. SÅ vad gör jag, jo, det första jag gör är att kombinera dem med fotriktiga kulturtantsröda skor! Det hade ju kunnat vara ännu värre i och för sig, jag hade kunnat toppa det hele med en turkos eller orange tunika..
Det första jag gjorde me dbyxorna var dock att klippa bort d små bjällrorna som hängde i linningen på framsidan, frågan är om inte elefanten också ryker, den är inte helt bekväm när man sitter...

3 kommentarer:

  1. Elefanten är söt. Men du kanske kan göra nåt annat (hängsmycke, väsksmycke) av den istället för att ha den petande in i maggen.
    Jättefint med haremsbyxor, har också kastat långa blickar efter såna. Men nu ska ju flera kg bort så jag väntar...och sliter på gammalt så länge.
    Här bor en STOR tant i min garderob, ska du veta...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. den är i nån väldigt mjuk metall, så den böjer sig hela tiden.. så ja, den ska bort =)

    Lycka till! jag kämpar också på.. sakta men säkert..

    SvaraRadera