måndag 14 mars 2011

Award...

Solar mig i glansen från en award som jag fick av Elsamarianne , som tydligen känner sig hemma här på min lilla blogg. Tackar så hemskt mycket!
Nu ska jag skicka den vidare till bloggar jag gillar och som har mindre än 100 följare, så jag skickar den till;
Husmorsskolan (som fick mig att börja blogga)
Brodösens blogg (för all underbar inspiration)
Jag är en farbror nu (nystartad retroblogg, som dessutom är sundsvallbo)
Om stil (bästa Evas funderingar kring stil, mode och mycket annat)
Gröna grenen (nystartad blogg om att leva mer miljövänligt, dessutom är det en gammal SCA-bekant som har den och hon skriver så bra!)

Ni får gärna skicka awarden vidare, detta är ett bra sätt att hitta nya roliga bloggar att läsa och inspireras av!

(Stugan på bilden är vår del av familjens sommarstuga, längtar till sommaren gör vi allihop just nu =))

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt med awarder. Man hittar en massa nya bloggar på så sätt...
    Ha en skön solig dag
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Men oj! Tack för det! Jag tycker att du är välförtjänt av vinsten och jag hoppas bara att jag kan leva upp till det!

    SvaraRadera
  3. Hej, Mylla!

    Nu hittar du några mudd-tips från mig under din kommentar på min blogg! Tusen tack för awarden! känner mig väldigt hedrad! Lite extra roligt att det var jag som fick igång ditt bloggande:) Väldigt trevligt att du startade din blogg, tycker jag!

    Hälsningar från Maja

    SvaraRadera