fredag 18 februari 2011

Frånvaro..

Som ni har märkt så händer det inte så mycket här på bloggen just nu.. Det beror till stor del på att jag oftast bara har några få timmars ork varje dag och just nu lägger jag dem på träning. Dessutom har en hel del tid gått till att lägga ut nästan 150 böcker på Bokbörsen, och att sitta vid datorn på det viset triggar min whiplashskada och då får jag för ont för pyssel.

Förhoppningsvis ger träningen mer energi så att det händer saker framöver, men just idag nöjer jag mig med att önska er en riktigt trevlig och kreativ helg!

1 kommentar:

  1. Oj vad du har varit flitig på Bokbörsen. Jag sålde idag mitt näst dyraste objekt, så jag är glad. För pengarna ska jag köpa ett snyggt fårskinn, tror jag...
    visst är det jobbigt kroppsligt att sitta vid datorn, men ibland så springer tiden iväg och man märker det först när man reser sig.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera