lördag 12 maj 2012

Jomen så att..

Jodå, jag kör fortfarande nopoo, både när det gäller hår och kropp, men häromdagen lessnade jag helt på mitt hår. Det har växt dryga 10 cm per halvår sen jag började nopooa i slutet på augusti, och nu nådde det halvvägs ned på skulderbladen. Eftersom jag inte klippt topparna på hela tiden så var de lite slitna (framför allt efter koolaid-experimentet, mer om det en annan dag), och min nacke började protestera mot vikten.

I samma veva pinnade någon en bild på en tjej med glasögon och sidecut på Pinterest, så då var det inget att fundera över. Mannen fick klippa och raka ned det! Och livet är sååå mycket lättare! Varför är man fånig och tvekar? Det växer ju ut på ett par år i vilket fall...

2 kommentarer:

  1. Skönt med kort hår är förbaskat sugen....mitt ex surrade om att han skulle bjuda mig på en klippning när han får lön så jag håller tummarna;) Han skämmer bort mig. Men om han håller det han lovat får vi väl se....

    Det är perfekt när man får hjälp av någon som kan att fixa håret billigt hemma. det kostar mig 480 kr hos frissan.

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, ju. Verkligen nåt att fundera på. Men det blir hos frissan, för gubben vågar jag inte sätta saxen i näven på.
    Jag har mailat dig...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera